Serwis ekspresów

Posiadamy bogatą wiedzę, odpowiednie szkolenia i wykwalifikowany technicznie personel. Robimy wszystko abyś czuł się pewnie powierzając swój sprzęt w nasze ręce.

Ekspresy naprawiamy na miejscu. Posiadamy autoryzację marek Saeco/Philips, Saeco Profesional, Gaggia oraz Necta.

Klientów indywidualnych posiadających ekspresy do kawy zapraszamy do naszego punktu serwisowego przy ul. Bronowskiej 58, od poniedziałku do piątku.
Godziny pracy serwisu to 9.00 - 17.00.

Aby dowiedzieć się o statusie naprawy państwa ekspresu prosimy o kontakt mailowy serwis@serwiskawowy.pl

Klientów posiadających sprzęt profesjonalny prosimy o zgłaszanie awarii pod numerem 506 206 206 lub 502 793 150.

Cennik usług serwisowych

Diagnoza serwisowa kosztorys 80 zł netto (koszt odliczany od usługi serwisowej)
Koszt roboczogodziny serwisu stacjonarnego 80 zł netto
Koszt roboczogodziny serwisu u klienta 100 zł netto
Koszt dojazdu w Warszawie 60 zł netto
Koszt dojazdu poza Warszawą 1,20 zł netto za km

W naszym serwisie mogą zaopatrzyć się Państwo we wszelkie niezbędne akcesoria do ekspresów: filtry, smary, odkamieniacze.

Udzielamy również fachowych porad z zakresu obsługi i eksploatacji urządzeń do kawy.

Dla firm, które nie mają czasu i chęci zajmowania się konserwacją ekspresu przygotowaliśmy "Pakiet Serwisowy" czytaj więcej...

Dla serwisów działających w branży ekspresów do kawy przygotowaliśmy pakiety szkoleń z zakresu serwisowania i diagnozowania usterek w ekspresach do kawy.

Mając na uwadze specyficzne potrzeby i wymagania klientów, oferujemy szeroką gamę rozwiązań w zakresie serwisu kawowego. W trosce o naszych klientów posiadających ekspres do kawy przygotowaliśmy kompleksową usługę tzw. Pakiet Serwisowy, który znacząco obniża koszty obsługi i naprawy urządzenia. 

Pakiet Serwisowy zawiera:

  • regularne comiesięczne wizyty serwisu

  • wsparcie techniczne

  • systematyczne przeglądy - odkamienianie, czyszczenie, wymianę części eksploatacyjnych

  • wymianę uszkodzonych części 

  • ekspres zastępczy na czas naprawy w serwisie

  • czas reakcji serwisu na uszkodzenie nawet do 24 godzin od zgłoszenia

Koszt pakietu ustalany jest indywidualnie i wiąże się z ilością urządzeń, przebiegiem oraz ogólnym stanem ekspresów. Usługa serwisowa może być wykonywana jednorazowo lub cyklicznie po podpisaniu umowy serwisowej, rozliczana jest raz w miesiącu.

W celu przedstawienia oferty zapraszamy do kontaktu pod numerem 609 510 529 lub jszulik@serwiskawowy.pl

Na życzenie Klienta usługę możemy rozbudować o stałe dostawy kawy ziarnistej w atrakcyjnych cenach czytaj więcej...

Wizytówką naszej firmy jest profesjonalny serwis.

Jesteśmy autoryzowanym serwisem marek: Saeco, Gaggia, Philips oraz Necta.

Świadczymy usługi serwisowe na miejscu w siedzibie firmy oraz bezpośrednio u klienta na terenie Warszawy i okolic.

W przypadku braku możliwości naprawy na miejscu, dysponujemy zastępczym sprzętem, który wypożyczamy w ramach serwisu na życzenie klienta.

Prowadzimy pełen serwis urządzeń profesjonalnych i domowych.

Nasza działalność obejmuję również okresowe przeglądy bezpośrednio u klienta, na podstawie sporządzonej umowy, tak zwane „Pakiety serwisowe”, które dopasowujemy indywidualnie.

Jesteśmy elastyczni, skomponujemy ofertę mając na uwadze wszystkie twoje wymagania.

Jeśli masz pytania napisz do nas lub zadzwoń 506-206-206.

Poniżej znajdziecie opisy naszych realizacji :

19/05/2019

Po zamontowaniu ekspresu a tuż przed otwarciem po skompletowaniu załogi przyszedł czas na szkolenie baristyvcczne i techniczne z obsługi ekspresu. Podczas szkolenia baristyczne go skupiliśmy się na prawidłowym zaparzaniu espresso ( jako bazie do pozostałych kaw)  Jak ważne jest ustawienie odpowiednie młynka ( dozy i grubości mielenia ) Następnym etapem była nauka spieniania mleka ( wirowanie i napowietrzanie) jak spieniamy do cappuccino jak do latte.  Następonie techniczne szkolenie z czyszczenia i obsługi ekspresu jak czyścić grupy jak dbać o ekspres. Także wszystko dopięte na ostatni guzik. ekspres_gaggia_gd_compactszkolenie_z_ekspresu

22/04/2019

Remont generalny ekspresu kolbowego gaggia Deco. Remont i odkamienianie polega na całkowitym rozebraniu dosłownie na części pierwsze wszystkich elementów które miały styczność z wodą i odkamienianie ich w roztworze kwasu rozpuszczającego osad wapienny następnie dokładne płukanie czyszczenie mycie i składanie ponownie. Taki remont i odkamienianie przy założeniu że w restauracji wymienia się filtry raz na pół roku  powinno się robić co 36 miesięcy. Po odkamienianiu ekspres należy wygrzać i wyregulować wszystkie parametry ciśnienie na boilerze ciśnienie pompy poziom wody w boilerze i temperatury na grupach kawowych.

ekspres gaggia decoremont kolbowego

gaggia odkamienianiedeco remont

odwapnianie kolbówkiremont kolbówki

12/04/2019

Dziś w nowopowstającej cukierni w Piastowie mielismy okazję zamontować ekspres gaggia gd compact w kolorze purpury. Montaz polegał na podłączeniu ekspresu do wody poprzez stację filtrującą wcześniej konieczne było wywiercenie dziury na przewody doprowadzające wodę i odpływ. Cukiernia niebawem ruszy a w niej będzie można się napić włoskiej kawy Mokador. Tuż przed otwarciem przeprowadzimy jeszcze szkolenie baristyczne.

gaggia_compactbrita_purity

11/04/2019

Dla naszego klienta właściciela pensjonatu nad morzem przerobiliśmy ekspres saeco aulika top evo tak aby był on dostępny na monety i żetony. Aby każdy z klientów pensjonatu mógł skorzystać z ekspresu również po skończeniu czasu pracy recepcji.

aulika_na_monetysaeco_na_monety

14/03/2019

Montaż ekspresu profesjonalnego saeco aroma compact 2 grupy wraz z młynkiem u naszego klienta kawiarni w Wieliszewie. Montaż polegał na podłączeniu ekspresu do wody poprzez stację filtracyjną Brita  i skalibrowaniu młynka tak aby ekspres mógł zaparzać idealne espresso. Po montażu odbyło się szkolenie z prawidłowej eksploatacji jak też szkolenie baristyczne.

saeco_aromamlynek_saeco

kalibracja_mlynkamontaż_filtra

20/03/2018

Montaż ekspresów do kawy w restauracji Borodino. Montaż polegał na podłączeniu ekspresów do wody poprzez stację filtracyjną i skalibrowaniu mocy i wielkości porcji.

Po montażu odbyło się szkolenie z dbania o urządzenie. Film przygotowany poprzez portal cie-kawa

https://www.youtube.com/watch?v=NrPLHX2NF1E